poniedziałek, 7 marca 2016

Po kiermaszu...

I już po wszystkim ;-)
Kolejny kiermasz i kolejne miejsce! Nie udało się dotąd zadomowić w jednym. Tym razem trafiliśmy do MiniMax Cafe - miejsca, które przyjazne jest i dla małych i dla dużych.

Takie powitanie czekało na nas...


Prawda, że miło? :-)
A potem już pozostało nam czekać na Gości...








No i moje stoisko - zaprzyjaźniłam się z moimi pudełkami ;-)




Bardzo dziękuję wszystkim za obecność! Rękodzielnicy mieli przygotowane naprawdę przepiękne rzeczy! Dziękuję za wszystkie miłe słowa i upominki ♥ Za odwiedziny Znajomych i Nieznajomych :-) Do zobaczenia następnym razem!

8 komentarzy:

  1. Piękne wyglądają stoiska. Ja niestety nie dojechałam :(
    Te brązowe króliczki na Twoim stoisku to broszki czy magnesy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A króliczki, to ani jedno, ani drugie - to zawieszki wielkanocne :-)

      Usuń
  2. Suuper spotkanie :))) I jak wiele Cudnych prac Suuuper :))) Mam nadzieje ,ze kiermasz Ci sie udal jak i innym :)) A Twoje pudeleczka Super sa przydatne i do tego Pieknie wygladaja z Twoimi Slicznosciami :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana! Było bardzo sympatycznie!

      Usuń
  3. O jejku jak pięknie i barwnie, musieli by mnie siłą wyciągać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jestem pewna! :-) Dziewczyny i Darek (bo mamy jednego chłopaka w gronie) przygotowali śliczności na kiermasz!

      Usuń
  4. stoisko przecudne i jak dużo tych śliczności:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)