poniedziałek, 15 grudnia 2014

Po kiermaszu...

No i kolejny kiermasz za mną. Mnóstwo emocji (byłam współorganizatorką), dużo fajnych ludzi i niezliczona ilość pięknych, ręcznie wykonanych przedmiotów!

Z lotu ptaka ;-)


Moje stoisko...


Piękności gliniane od Agnieszki - CERAMIKA AGI


Uroczy krasnal od Olgi.



Przepiękna kartka - prezent od Pani Danusi



Na kiermaszu odbywały się warsztaty dla Dzieci. Rękodzielniczki stanęły na wysokości zadania, było dużo i ciekawie!

Gliniana bombka przygotowana przez CERAMIKĘ AGI, pomalowana przez  moją Weronikę.


Korale (które podobno będę mogła pożyczać ;-) ) stworzone przez Weronikę dzięki warsztatom DARUMY.


Za mile spędzony czas dziękuję wszystkim, którzy zgodzili się uczestniczyć w kiermaszu, a także wszystkim Odwiedzającym i Kupującym :-)

A dziś - niesamowicie rozpoczął mi się dzień... Gdy szłam do pracy, spotkałam Panią, która na kiermaszu upolowała u mnie kolczyki i... zaprezentowała mi, że ma je właśnie na sobie :-)
Moja radość i duma - bezcenna! ♥

7 komentarzy:

  1. Suuper ,ze kiermasz sie udal :)))) I nawet dzieci mialy zajecie Suuper :) Sliczne prace :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny się naprawdę postarały - warsztaty były super :-)

      Usuń
  2. Fajnie jest spotkać swoje dzieła na ulicy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu rzeczywiście cudna niespodzianka od rana. Z warsztatów skorzystały nie tylko dzieci, mamy mogły też co nie co podglądnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet popróbować swoich sił w nowej technice ;-)

      Usuń
  4. Przepiękne stoisko - na bogato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)