wtorek, 4 marca 2014

W kocim klimacie ;-)

U mnie nadal kocio i nadal za sprawą Kociego Lokum :-)
Wszystkie broszki są w oprawie koloru antycznego brązu, a pod szkiełkiem kryją się różne kociaki...

Kto Dziwak z Alicji w Krainie Czarów
Szerokość ok. 3cm



Mój ulubiony koci pyszczek
Szerokość ok. 2,5cm



Kot z fochem też musiał być ;-)
Wysokość ok. 3,5cm, szerokość ok. 3cm



I jeszcze coś dla zakochanych w kotach lub w ogóle ;-)
Szerokość całej broszki ok. 6,5cm, szerokość obrazka ok. 2cm



8 komentarzy:

  1. Ile kotów! Kot z fochem jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. te pierwsze trzy maja taki trochę demoniczny charakter ;-)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot z Alicji zdecydowanie najlepszy! Ale.. i tak wszystkie są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę straszne te dwa pierwsze kociaki,ale jest w nich urok;)
    Mnie najbliższy jest ten sfochowany,bo ja też często miewam fochy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocik z fochem jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zaserwowałaś wybór kociaków. Urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne, wszystkie mi się podobają ale ten co ma focha jest prześwietny :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)