wtorek, 18 lutego 2014

Wymianka :-)

Wymianka z Bogną z bloga Gałganki z duszą miała być "wielkanocna", ale nie mogłyśmy się doczekać! :-)
I oto mam! Moje cudeńka od Bogny...

Dwie torby - mała i duża - dla mnie i dla Weroniki :-)


Cudny konik, który został Konisią - zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! No, ale oddałam Dziecku ;-)


Do Konisi dołączyła też Słoniczka :-)



A tu prawie wszystko, co było w paczce! "Prawie", bo o ile powstrzymałam się od zjedzenia słodkości, to herbatkom nie odpuściłam:-P


Ja dla Bogny przygotowałam pierścionek z muffinką.



Naszyjnik z maszyną do szycia, która tym razem ma czerwoną nitkę przygotowaną do szycia - na życzenie Bogny (dotąd była zielona wg oryginalnego wzoru).
 



Naszyjnik z Dzieciaczkami :-)



Sowie wkrętki :-)



No i zakładkę w odcieniach czerwieni - próbowałam się dopasować ;-)


Tak wyglądało prawie wszystko ;-) "Prawie", bo nie uwieczniłam słodkości itp. dołączonych do przesyłki.


Bogna, jesteśmy Ci ogromnie wdzięczne za piękne niespodzianki!
Weronika wykorzystała swoją torbę od razu po wyciągnięciu z koperty, a Konisia i Słoniczka miały już swoją prezentację w przedszkolu :-)

8 komentarzy:

  1. Ale macie super torby!!!!
    Super są te wymianki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka:) torby sowy - cudne! No i ten pierścionek z babeczką (musiałam zwrócić na niego uwagę) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymiankowy z Ciebie zwierz :) wszystko jest urocze

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper wymianka :) Przesliczne prezenty dla siebie przygotowalyscie :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianka na wysokim poziomie. Super cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super wymianka!!!Ja na Twoje prace mogę patrzeć godzinami.Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i to z obydwu stron :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)