wtorek, 30 kwietnia 2013

Odmierzam czas

Tarcza zegara pod szklanym kaboszonem w oprawie koloru antycznego brązu.
Długość ok. 3,5cm



Odmierzam też czas do końca candy - do 23.59 można się jeszcze zapisać!
A jutro moja Córeczka wylosuje trzy osoby, do których pofruną: pierścionek, naszyjnik i kolczyki...


P.S. Właśnie zauważyłam, że mam już 60 Obserwatorów! Wiem, że przy Waszych 100, 500, i 1000 to niewiele :-) ale dla mnie to wielka radość widzieć jak z dnia na dzień jest Was u mnie coraz więcej!


8 komentarzy:

  1. No taki motyw idealnie pasuje do antycznego brązu oprawy. Dzięki temu uzyskałam taki retro-efekt :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze, Bardzo gustowne zestawienie bigli i obrazka i jak zwykle ślicznie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te antyczne zegary w takiej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać jutra!

    Zostałaś u mnie nominowana do Liebster Award :D

    marcepankowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne *,*

    Zapraszam, konkurs! Wygraj naszyjnik z krzyżem z New Yorker :) Obserwujemy? x ♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. kolczyki sliczne- bardzo fajny ten motyw zegara.... 60 obserwatorów to bardzo dużo- przecież dopoiero się rozkręcasz:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. No no no już nawet 63 obserwatorów, a i ja w tym zacnym gronie :)))

    Piękne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)